Fantastiskt!

Jag gillar inte bloggare som hela tiden skriver hur fantastiskt de har det. Men eftersom jag lika ofta skriver om hur eländigt mitt liv är så anser jag mig vara ärlig även om jag skriver att jag har det bra! Dagen idag har faktiskt varit fantastisk:)

Inte nog med att jag är grundligt lycklig av olika anledningar just nu så har jag haft en jätteskön dag! Startade med ett zumbapass på Elixia och det var så kul. Jag insåg verkligen hur mycket jag saknar att röra på mig till musik. Jag har troligtvis noll taktkänsla, mina höfter är på något sätt låsta och jag kan garantera att det inte ser det minsta sexigt ut (vilket det gör när latinoinstruktören svänger på höfterna). Men fan vad härligt det är och vilka lyckorus man kan få! Att det är så enkelt att få lugn i kroppen!

Eftermiddagen har jag spenderat på ett café med en latte och min bok "Vecka 36" som jag nu läst ut. Jag tror jag har något för deckare som utspelar sig i kuststäder under sommartid. Så spännande! Och snart ska jag nog gå hem och laga lite middag och fixa lite inför att min sambo kommer hem! Idag har jag varit en bra sambo som både städat och fixat en liten överraskning. En överraskning som jag inte kan skriva något om eftersom Mathilda är en av mina få trogna bloggläsare! :)

Pussis och kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0