Fråga+Svar

Hej!:) vilken underbar blogg! va kul att du jobbar i olso, går sista terminen på gymnasiet och har själv planer på att dra till oslo o jobba som servitis kanske:) får man vara så fräck och fråga vad du tjänar i timmen?:)

Hej och tack för berömmet :) Jag har gjort ett annat inlägg lite längre ned om att flytta till Oslo, läs det om du vill ha mer info :)

Angående lön så tjänar jag 126 kronor i timmen. Mina vänner som jobbar på café tjänar mellan 110 och 136 nok i timmen och de som jobbar i restaurang kan tjäna upp mot 150. Mina killkompisar som jobbar på lager och liknande tjänar 145 tror jag! :)

Lycka till! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack snälla för infon! Är sjukt sugen på att flytta till Oslo..Vem vet, kanske vi stöter på varandra! Ha d bra o ta hand om dig! Kram

2012-04-11 @ 18:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0