God påske!

Befinner mig just nu i Karlstad och är på väg hem till Vimmerby. Lycka! Jag har haft en skitdag på jobbet men efter att ha stressat iväg till tåget efter mitt tidiga morgonpass är jag bara varm i kroppen!

Det kan kanske ha att göra med att jag har lite feber. Men också att jag är omgiven av så fruktansvärt mycket kärlek just nu!

Jag fick ett påskeegg av min älskade Mathilda när vi satte oss på tåget. Det innehöll inte bara mitt favoritlösgodis utan även de chokladägg som jag har påpekat i mataffären varje dag att jag önskar mig i påsk samt en bodybutter från The body shop som jag också har önskat mig. Åh, är hon inte underbar? Världens bästa vän! <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2527676/images/2012/pic_196930602.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0