Heeeeelg

Åh hej ja! Nu är det helg vet ni! Jag har ledigt från fredag eftermiddag, genom lördag och söndag samt hela måndag förmiddag. Huuuur underbart?

Jag har precis varit ute och hälsat på min jobbarkompis Agnes och hennes grannes hund som hon är hundvakt åt. En supersöt cocker spanielvalp som heter Snorre!?!? Och nu väntar jag på att Mathilda ska komma hem från jobbet, så vi kan laga mat och starta vår myskväll som troligtvis kommer sluta vid åtta ikväll av ren utmattning. Det tar på krafterna att gå upp vid 4 fem dagar i sträck ska ni veta! :)

Fan vad jag är redo för helg nu! :)

Lägger upp en bild från en takterass på majorstuen för lite nöjes skull... :)


Kommentarer
Postat av: fredrika

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH SNORRE!! HAHAHAHAHAHAHAHA

2012-04-20 @ 16:51:24
URL: http://fredrikanilsson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0