Tomt

Helt tom är jag! Sitter på tåget på väg till Linköping för att om ungefär 8 timmar befinna mig i Oslo igen. 4 dagar hemma gick snabbare än att jag hann blinka och det känns knappt som att jag har hunnit med hälften av vad jag ville göra. Jag har myst med min familj, fikat med mina vänner, tagit en klassisk vimmerbyfylla på köket, hånglat loss med alla mina killkompisar, ätit god mat och så vidare?? Önskar så att jag fick ett par till dagar, veckor eller månader hemma!

Vardagen med kollektivliv och jobb i Oslo lockar inte jättemycket just nu. Jag hör hemma i Vimmerby. Det är så sant att man inte kan uppskatta det man har förrän det är borta!

Dock händer det roliga saker i Oslo också och om ett par dagar kommer mitt avbrott i vardagen säkert kännas väldigt avlägset. En eventuell flytt och lite mys väntar mig förhoppningsvis nu när jag kommer tillbaka! Tänk positivt!!! :)

Tog ungefär en bild under hela min hemresa, lyckat?


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Wendela, fina du! Jag blev så glad av att se dig på Palmas i fredagskväll, hoppas innerligt att det blir fler sådana kvällar i sommar om du är hemma.

Du är underbar, och fortsätt kämpa på i Norge, jag är så stolt över dig! <3

2012-04-09 @ 22:43:55
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0