Löööördag

Klockan är 11.30 och jag har inte gått upp ur sängen ännu, jag liksom vägrar. Dagens planer är helt tomma, förutom att jag har bestämt mig för att gå ut och gå en runda. Det måste jag liksom med tanke på att mitt kaloriintag de senaste dagarna har varit ungefär det dubbla av vad som kommer ut. Ångest!

Att vara ledig idag är såååå skönt att jag inte kan beskriva känslan. Men Mathilda är på jobb och ikväll ska hon på jobbfest och kommer inte hem. Jag känner mig lite ensam och saknar hem lite. Saknar min mamma och pappa och syster och mina vänner! Jag trivs på jobbet och i Oslo och med de människor jag har omkring mig här, men jag längtar lite till att vara fri och kunna göra exakt det jag vill! Om ett par månader är jag kanske där?

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0