Tiden går fort när man har...

Ännu en vecka har förflutit på Waynes coffee och i Oslo. Jag kan inte förstå vart tiden tar vägen! Imorgon firar jag två månader i Norge. Två månader liksom? Jag var ju bortrest veckan innan jag åkte hit, så i Vimmerby har jag inte varit sedan nyår. Och nu är det redan vår och halvvägs in i mars! Jag hänger inte med! Hur länge ska jag stanna här ens? Och hur länge dröjer det innan jag får se Vimmerbys backiga gator igen? Och när kommer jag befinna mig på ett helt annat ställe? Och vart kommer det vara? Livet är väldigt öppet just nu, precis som jag. Och det känns spännande!

Både Mathilda och jag har läst en bok nyligen som handlar om att allt som händer i livet har en mening och att alla människor vi träffar ska lära oss något. Det tänker jag väldigt mycket på just nu och jag tror faktiskt att allt har en mening. Om inte så är det en väldigt tröstande tanke! Det finns jobbiga saker i mitt liv idag också, men jag ser väldigt tydligt varför dessa saker händer och jag vet vad jag måste göra för att ta lärdom av dem! Lite diffust inlägg, men jag behövde skriva av mig lite! :)

Jag tog helg för 30 minuter sedan, ska snart på yoga och ikväll ska jag nog gå ut och äta med min sambo för att fira lön och helg! Livet är mysigt och solen skiner! :)

Hoppas ni också mår bra! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Nattis

Kul att det går så bra för dig:)

Vad heter boken? Låter jätte intressant, tror verkligen också att det är så..

Kram

2012-03-16 @ 17:40:20
URL: http://nathalielennartson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0